sunnuntai 8. toukokuuta 2011

080511



tsihiiii, mun piti eilen mennä lahteen otson kaa, laittauduin siinä ja sit yhtäkkii olin sillee VITTU MINÄ LÄHEN STADII ja siitä se ajatus sitten lähti.no arttu sit tuli joskus tuntii enne ku dösä lähti ni meille ja käytii savukkeella ja sit se tuli tsillii mun kaa hetkeks siihe linkkipysäkille.
sit se dösä tuli ja siel ei ollu ketää mun lisäks O__O sit se kuski selitti jotai jostai city maratoonista tai jotai et stadis ei oo joku tie käytös ja se kierteli sit sielt jostai sataman kautta kamppii.
jumittii sit jokapuolel otson ja sen kavereitten kanssa ja
otso osti mulle mansikoita♥ tai mä pakotin sen ostaa XD
oli hauskaa paitsi ku lähin heinolaa takas illal ni päässä h
akkas nii vitusti et meinasin kuolla ja bussi oli täynnä jotai huutavia pentuja.
kakkaa ku mullei ollu kameraa mukana ):

täs jotai randomkuvii:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti