sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

120611

nonii, tässä ollaan pitkästä aikaa kirjottelemassa postausta taas.
viime kerrasta jo vähän aikaa hups.
en ees muista kaikkea mitä on tapahtunu, mutta siis olin joku viikonloppu äitin kanssa
Tallinnassa!
tässä kuva meijän hotellihuoneen maisemista, meidän huone siis oli 21. kerroksessa Viru -hotellissa.


käytiin ekana päivänä sakun olutpanimossa jollain retkellä, kun tää matka siis oli äitin työpaikan järjestämä.
siellä panimossa oli ensin joku esittelykierros ja lopuks sai maistiaisia :D
loppupäivän sai sitten shoppailla vapaasti missä halus.

seuraavana päivänä käytiin sitten katsomassa jotain "palatsia", joka tossa alemmassa kuvassa näkyy mun takana.

***
hiuksiakin jossain vaiheessa värjäilin jollain ihme hopeisella värillä, jonka ostin tallinnasta, mut eihän se vaikuttanu mun keltasiin hiuksiin mitenkään.
***
päättäreitä päätin lähtee juhlimaan helsinkiin päin ja vilma lähti mun mukaani sinne.

oli oikei kivaa, kunnes piti lähtee kotii, ja mun olo ei bussissa ollu mikään mainioin..
eipä mulla muuta kerrottavaa ole, lupaan tästä lähtien postaa ahkerammin heipsaaa♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti