sunnuntai 1. toukokuuta 2011

010511


huoh, oon ollu faijalla viikon, ni en oo jaksanu kirjotella, ku mulla on siellä 346 eKr. tietokone joka jumittaa älyttömästi.
elijoo, viimeviikon sunnuntaina värjäsin hiukset sillee extempore punasiks, koska mulla oli joskus puol vuotta sitte ostettu punanen shokkiväri.
lopputulos siis oli tuommoinen ^
mut nää on nyt sitten vähän tummemmat koska värjäsin ihan kestovärillä ja tuli jopa vähän liian
tummanpunaset.
sit käytii keskiviikkona artun ja sen mutsin kaa lahdessa ostoksilla, ku arttu tarvi uudet converset :d ittelle ostin ihan perus mustat legginsit, koska vanhat oli vähän siinä ja siinä, et kehtasko niitä käyttää ku haaroissa oli pari reikää.
perjantain meil oli koulussa joku väripäivä.
jos oli varattu ni laitto jotai punasta päälle, jos oli säätöö ni jotai keltasta ja jos oli sinkku niin vihreetä. joo.


ja niin, alunperin mun siis piti mennä stadiin vapuks, mut pissi suunnitelmat ja jouduin jäämää heinolaa. mutta oli oikein jeesi vappu ja hyvää seuraa♥
kiitos kaikille :3

meizi söpönä kuten aina.
kiitz mo.
ps. mun ja otskun kuukausipäivä tänää♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti